Spring til indhold

Lokalrådet for Hejls-Hejlsminde

Rundt om mindet - Ro i sindet

2-i-1-vej – evalueringsmøde i sensommeren

Lokalrådet vil i sensommeren indkalde til et fælles evalueringsmøde om 2 i 1 vej i vores område.

Etape 1 som nu er færdigt, skal gerne vise en nedsat hastighed på strækningen fra broen mod syd til Over Noret. Om det giver anledning til at fortsætte med flere etaper som f.eks. strækningen fra stranden op forbi campingpladsen må tiden vise. Det er alt for tidligt at drage konklusioner, og slet ikke på baggrund af nogle kommentarer i en facebooktråd. På evalueringsmødet håber vi på at repræsentanter fra Kolding Kommune og Politiet kan deltage og fortælle om de vurderinger der laves, og hvilke regler der skal overholdes. Lokale hastighedsgrænser fastsættes af politiet, og når de afviger fra standarden, sker det efter en forhandling med vejmyndigheden som er Kolding Kommune på de vejstrækninger der kigges på

Billede fra FagligeSeniorer.dk

Del på Facebook

Danmark Dejligst Hejlsminde bliver ikke til noget uden frivillige Hvert

 Sommerfesten i Hejls nærmer sig – og vi har brug

SOMMERFESTEN ER PÅ VEJ! 4 dage fyldt med fællesskab, sjov

Hjertestartere i Hejlsminde

Skip to content